Τεχνικά Χαρακτηριστικά Εφαρμόζεται μέσω του συστήματος εισαγωγής με τον κινητήρα σε λειτουργία.
Οι βαλβίδες καθαρίζονται χωρίς αποσυναρμολόγηση.
Καθαρίζει την περιοχή εισαγωγής (πολλαπλή κι αγωγούς).
Καθαρίζει τις έδρες και τα στελέχη των βαλβίδων.
Αφαιρεί τις επικαθίσεις στον θάλαμο καύσης.
Εξασφαλίζει ακριβές κλείσιμο της βαλβίδας στην έδρα της και κανονικές τιμές συμπίεσης.
Πλεονεκτήματα
Τεχνικά: αποκαθιστά τη συμπίεση των κυλίνδρων με τον καθαρισμό των βαλβίδων.
Χρησιμεύει και για διάγνωση της κατάστασης των βαλβίδων.
Επαγγελματίας: ταχύτητα κι ευκολία χρήσης, ικανοποίηση του τελικού πελάτη.
Τελικός πελάτης: όχημα σε άριστη κατάσταση, μειωμένος χρόνος παραμονής στο συνεργείο, μείωση της κατανάλωσης καυσίμου με επακόλουθο οικονομικό όφελος.
Περιβάλλον και υγεία: μείωση των επιβλαβών εκπομπών καυσαερίων.
Περιοχή Χρήσης Σε όλους τους κινητήρες βενζίνης (ειδικά του άμεσου ψεκασμού).
Εφαρμογή Πότε: Όταν το όχημα υπόκειται συχνά σε συνθήκες «σταμάτα – ξεκίνα».
Σε περίπτωση υπερβολικής κατανάλωσης καυσίμου. Σ
ε περίπτωση όπου ο κινητήρας «τρέμει».
Σε περίπτωση κακής απόδοσης του κινητήρα ή μειωμένης ικανότητας επιτάχυνσης.
Πριν από όλες τις εργασίες ρύθμισης του κινητήρα και τον έλεγχο των εκπομπών καυσαερίων.
Σε περίπτωση χαμηλής συμπίεσης.
ΕΦΑΡΜΟΓΗ
1. Μετρήστετην συμπίεση.
2. Πριν από τον καθαρισμό χρησιμοποιείστε το προϊόν TUNAP 974 (αδειάστε ένα δοχείο στο ρεζερβουάρ του οχήματος), και φθάστε τον κινητήρα σε θερμοκρασία λειτουργίας(εάν είναι δυνατόν, οδηγώνταςτο όχημα).
3. Ενώ λειτουργεί ο κινητήρας, εισάγετε το ειδικό ακροφύσιο του προϊόντος TUNAP 133 σε κάποιο κατάλληλο σημείο του συστήματος εισαγωγής.
Αυτό μπορεί να γίνει από τον σωλήνα αναρρόφησης ή από κάποια άλλη ειδική σύνδεση, αισθητήρα κλπ. (όπως π.χ. στην φωτογραφία).
4. α) Εάν ψεκάζετε αντίθετα με την φορά εισαγωγής του αέρα, χρησιμοποιείστε το ειδικό ακροφύσιο που παρέχεται για να βεβαιωθείτε ότι το καθαριστικό έχει διανεμηθεί ομοιόμορφα σε όλουςτους κυλίνδρους.
β) Εάν ψεκάζετε προς την φορά εισαγωγής του αέρα, το προϊόν αυτόματα διανέμεται ομοιόμορφα σε όλους τους κυλίνδρους. Σε αυτήν την περίπτωση δεν χρειάζεται το ειδικό ακροφύσιο.
5. Ψεκάστε την μισή ποσότητα του προϊόντος διακοπτόμενα κι ομοιόμορφα σε όλα τα κανάλια της εισαγωγής, με τον κινητήρα να λειτουργεί περίπου στις 2.000 στροφές/λεπτό.
Εάν χρησιμοποιείτε το ειδικό ακροφύσιο, πρέπει να το κουνάτε εμπρός - πίσω μεταξύ των καναλιών για να εξασφαλιστεί η ομοιόμορφη διανομή του προϊόντος.
Όταν οι στροφές της μηχανής ξεκινήσουν να πέφτουν σταματήστε τον ψεκασμό.
Επαναφέρατε τον κινητήρα πάλι στις 2.000 στροφές/λεπτό και ξεκινήστε ξανά τον ψεκασμό.
6. Σταματήστετον κινητήρα κι αφήστε να δράσει το προϊόν για 30 λεπτά.
7. Ζεστάνετε πάλι τον κινητήρα μέχρι να έρθει σε θερμοκρασία λειτουργίας.
8. Ψεκάστετο άλλο μισό του προϊόντος όπως περιγράφεται στο βήμα 4.
9. Εκτελέστε μία δοκιμή στον δρόμο (test drive) αμέσως μόλις συμπληρωθεί ο κύκλος καθαρισμού, για την εξάλειψη κάθε υπολείμματος.
10. Επαναλάβετε τη μέτρηση συμπίεσης. Σε περίπτωση που δεν υπάρχει συμπίεση σε κάποιον κύλινδρο, θα πρέπει να παρέμβετε στον κινητήρα μηχανικά.
Δοσολογία: Για κινητήρες μέχρι 5 κυλίνδρους: 1 δοχείο.
Για κινητήρες 6 και 8 κυλίνδρων: 2 δοχεία.
Για κινητήρες 10 και 12 κυλίνδρων: 3 δοχεία.