Περιγραφή
Διατηρεί σταθερό τον δείκτη του ιξώδους μέχρι την επόμενη αλλαγή λαδιών.
Διασφαλίζει και σταθεροποιεί τη λιπαντική μεμβράνη ακόμη και κάτω από ακραία καταπόνηση, χάρη στο ΟMC2.
Αυξάνει την πίεση λαδιού σε ασφαλές επίπεδο.
Αποτελεσματική μείωση της κατανάλωσης και της απώλειας του λαδιού.
Εγγυάται ήσυχη κι ομαλή λειτουργία του κινητήρα
Πληροί τις πιο αυστηρές προδιαγραφές API και CCMC για τα συνθετικά λάδια.
Τεχνικά: εξασφαλίζει την απόδοση σε όλα τα λάδια κινητήρα, ορυκτά και συνθετικά. σε όλες τις κατηγορίες ιξώδους, συμπεριλαμβανομένων όλων των διεθνών προδιαγραφών.
Επαγγελματίας: ταχύτητα κι ευκολία εκτέλεσης, ικανοποίηση του τελικού πελάτη.
Τελικός πελάτης: όχημα σε άριστη κατάσταση, διατηρώντας την αξία του.
Περιβάλλον και υγεία: συμμορφώνεται με την οδηγία REACH
Σε όλα τα λάδια κινητήρα, ορυκτά ή τα συνθετικά, όλων των δεικτών ιξώδους κι όλων των διεθνών προδιαγραφών.
Ουσία συνιστώμενη για όλους τους τύπους κινητήρων βενζίνης και πετρελαίου, με ή χωρίς turbo, με ή χωρίς καταλύτη ή DPF / FAP.
Για αποκατάσταση της πίεσης λαδιού.
Όταν το ιξώδες λαδιού είναι χαμηλό.
Στην περίπτωση υψηλής κατανάλωσης ή απώλειας λαδιού.
Σε ταξίδια μεγάλων αποστάσεων και κάτω από ακραία καταπόνηση, π.χ. ρυμούλκηση σε υψηλές θερμοκρασίες.
Σε περίπτωση χτυπήματος των βαλβίδων.
Μετά από τον καθαρισμό κινητήρα με το TUNAP 957.
Προστίθεται στο δοχείο λαδιού. Επαρκεί για 4 – 5 λίτρα λάδι.
Η δοσολογία πρέπει να είναι έως 20% της χωρητικότητας λαδιού του κινητήρα.
Η ποσότητα του φρέσκου λαδιού να μειώνεται ανάλογα.
Κατασκευαστής
TUNAP